vineri, 15 ianuarie 2010

Auziti ce se intampla in Cluj mai nou dak mergi pe strada.

Deci cum spuneam, Ce se intampla in Cluj dak mergi prin fata gari si ai un covrig la tine asta nu ii ceva happy:)) da ii funny mergeam la scoala cu bunul meu prieten Belfer(Szili) dupa ce sio uitat ghiozdanu pe autobuz:)) am mers lam recuperat de la 31 si neam dus la scoala si dupaia am stat la ore si am venit acasa, Si in drum spre casa trebuie sa trec pe la gara si cand treceam am observat un boschetar cum ii facea semn la o fata sa ii dea sa manance si fata a zis crek ceva urat catre el si nu ia dat si atunci fata sia continuat drumul si boschetarul ramas in spate:)) ia dat un pumn in spate la fata de ia luat crek aeru:)))si a fugit. Noh ganditiva ca acum si boschetari din gara is smecheri:)). Aveti grija sa nu mai mancati mancare in jurul gari Cluj Napoca:))

Pa pa

Dak va place dati blogul mai departe la prieteni sau la cine vreti:D

Un comentariu:

  1. ai de plm... am facut criza de ras cand am citit:)):)):))=))=))=))de la dani ii comentu... ca sa sti barga

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici fara cont!!:D